2014-08-05

WRÓCIŁAM

Nie wiem, co sobie myślałam. Chyba po prostu nie byłam przygotowana na poważne prowadzenie bloga, a dodawanie notek systematycznie przerażało mnie i przerastało. Od pewnego czasu starałam się nawet nie wchodzić na stronę mojego bloga, ponieważ było mi bardzo wstyd, że poddałam się tak łatwo. Jednak dzisiaj przełamałam się i przeczytałam komentarze. Myślałam, że nikogo nie obchodził mój blog, ale przed chwilą zobaczyłam, że chyba się myliłam. Dzięki wakacjom wstąpiły we mnie nowe siły, wena nieco się odrodziła, a czasu mam nawet nadmiar. Może nie będę dodawać notek pięć razy w tygodniu (zakładam, że w sierpniu będzie to maksimum dwa na tydzień, być może trochę rzadziej; potem się zobaczy), ale myślę, że lepsze to, niż nic. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które otrzymałam podczas mojej przydługiej nieobecności. Mam nadzieję, że nie podjęłam decyzji o powrocie za późno, i że mam do kogo wracać.
Ogarniam się i od razu biorę do nowej notki,
Spektra

2 komentarze:

  1. Jejku, ale się cieszę, że wracasz. Oczywiście, że masz do kogo wracać. Ze zniecierpliwieniem będę oczekiwać na nowy rozdział i na pewno nie jestem jedyna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że wracam :) brakowało mi Hermiony i Draco, a Was najbardziej :D nawet nie wiesz ile znaczą dla mnie Twoje słowa

      Usuń